Hola, em dic Iván, tinc 16 anys i actualment estic cursant el meu primer any de cicle formatiu en informàtica. En aquest espai aniré compartint el que aprenc: des de conceptes bàsics de maquinari i programari, fins a programació, xarxes i projectes personals. El meu objectiu és anar creixent pas a pas en aquest món de la tecnologia i, al hora, deixar aquí un registre del meu progrés. Espero que trobis interessant el contingut i que aquest racó sigui útil tant per a mi com per a qualsevol que també estigui començant al camí de la informàtica.
Ivan Rodriguez Jimenez
Comparativa de gestors de fitxers al núvol

Comparativa de gestors de fitxers al núvol

He fet una comparació de gestors de fitxers al núvol i he fet una taula amb les diferències que tenen entre si.

També he provat alguns d’aquests gestors per veure l’experiència del client.

En primer lloc, he provat Dropbox, em sembla que és un gestor de fitxers al núvol que està més enfocat per a grups de gent o directament per a empresa, ja que se’m fa bastant més còmode per treballar amb més d’una persona als arxius.

També he fet servir Google Drive que és el que més he utilitzat al llarg de tot el camí d’estudiant i per a mi és més general, serveix molt bé per treballar sol i també per treballar en grup amb les unitats compartides, també crec que és una mica més intuïtiu que els altres que he provat. Un altre avantatge que te és que està enllaçat a totes les eines de Google.

En últim lloc, que he provat ha sigut Mega. Aquest ho solc utilitzar per passar arxius entre persones, ja que té un molt bon sistema de transferència d’arxius, una vegada hagis pujat els arxius hi ha una opció per generar un enllaç i la persona que obri el enllaç es pot descarregar l’arxiu que hagis pujat.